مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-13اقتصادي

کمبود نیروی کار کیفی در استان اصفهان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اگرچه نیروی بیکار در استان زیاد است، اما متاسفانه نیروی تخصصی برای صنایع نداریم و آموزش ها در ارتباط با نیازهای صنایع ما داده نشده، - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اعلام کرد؛ کمبود نیروی کار کیفی در استان اصفهان ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اگرچه نیروی بیکار در استان زیاد است، اما متاسفانه نیروی تخصصی برای صنایع نداریم و آموزش ها در ارتباط با نیازهای صنایع ما داده نشده، بنابراین به دنبال آموزش در رسته های فنی و مهندسی هستیم.

حسن قاضی عسگر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی دو سال گذشته تاکنون افتتاح برخی طرح های توسعه در استان همچون کارگو ترمینال، نمایشگاه اصفهان و .

در راستای جبران خلاء های اقتصادی استان، به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: خوشبختانه کارگو ترمینال اصفهان بعد از یک دهه بلاتکلیفی سال گذشته به بهره برداری رسید تا جایی که امسال حدود 3 هزار تن محصولات مختلف غذایی از این محل صادرات شده است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال گسترش صادرات از محل کارگو هستیم، افزود: با توجه به ضرورت حمل بار و جابجایی مسافر در استان، بحث توسعه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در راستای جذب گردشگر خارجی اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی کار کیفی در استان اصفهان

کمبود نیروی کار کیفی در استان اصفهان