مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-13سياسي

کمک یک میلیاردی کمیته امداد یزد به دانش آموزان بی بضاعت


معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از پرداخت حدود یک میلیارد تومان برای کمک به هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی و تأمین لوازم التحریر و هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از پرداخت حدود یک میلیارد تومان برای کمک به هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی و تأمین لوازم التحریر و هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حجت الاسلام علی محمد اسلامی منش رسیدگی به امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را از رویکردهای فرهنگی و حمایتی این نهاد خواند و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یک میلیارد تومان برای کمک به هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی و تأمین لوازم التحریر و هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

وی افزود: هم اکنون چهار هزار و 522 دانش آموز تحت حمایت در مقاطع مختلف تحصیلی و 522 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی، کاربردی و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح استان از خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیاردی کمیته امداد یزد به دانش آموزان بی بضاعت

کمک یک میلیاردی کمیته امداد یزد به دانش آموزان بی بضاعت