مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:002020-12-13اقتصادي

3900 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد


از آغاز سالجاری تاکنون بیش از 33 هزار واحد صنفی و خدماتی در استان مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد سه هزار و900 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

- زنجان-رییس سازمان صمت زنجان،گفت: از آغاز سالجاری تاکنون بیش از 33 هزار واحد صنفی و خدماتی در استان مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد سه هزار و900 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بازرسی از بازار استان زنجان افزایش یافته است، گفت: 110 نفر در بازرسی از بازار فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه با همکاری دستگاه های اجرایی تعداد تیم های نظارتی و بازرسی در استان زنجان افزایش یافته است، اظهار کرد: تعداد تیم های بازرسی در استان بیش از سه برابر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون بیش از 33 هزار واحد صنفی و خدماتی در استان مورد بازرسی قرار گرفته است، گفت: تعداد سه هزار و900 فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

فغفوری تاکید کرد: ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف بیش از 850 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: دریافت و رسیدگی به موقع به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و شکایت های مردمی از طریق تلفن 124، ستادهای خبری و برخورد با احتکار و قاچاق کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3900 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد

3900 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد