مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 04:152020-12-13اقتصادي

پاسخ به پرسش های پر تکرار درباره آزمایش تشخیص کووید


افزایش روزافزون شیوع کرونا و آمار مبتلایان به بیماری کووید19 باعث شده بسیاری از مردم نیاز به مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست های تشخیص کووید داشته باشند، - در گفت و گو با مدیر امور آزمایشگاه های استان اصفهان مطرح شد؛ پاسخ به پرسش های پر تکرار درباره آزمایش تشخیص کووید ایسنا/اصفهان افزایش روزافزون شیوع کرونا و آمار مبتلایان به بیماری کووید19 باعث شده بسیاری از مردم نیاز به مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست های تشخیص کووید داشته باشند، اما با گذشت 10 ماه از شیوع این بیماری هنوز بسیاری از مردم سوالاتی درباره این آزمایش دارند.

برای پاسخگویی به سوالات شهروندان و نیز آزمایشگاه های متقاضی ورود به چرخه انجام تست تشخیص کووید19 گفت و گویی با دکتر سینا مباشری زاده، مدیر امور آزمایشگاه ها و آزمایشگاه مرجع سلامت استان اصفهان داشتیم که در ادامه می خوانید.

در حال حاضر کدام آزمایشگاه های استان تست پی سی آر(PCR) برای تشخیص کووید19 می گیرند؟ در حال حاضر 3 آزمایشگاه دولتی در مرکز بهداشت استان، بیمارستان الزهرا(س) و آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زیر مجموعه مرکز تحقیقات عفونی درحال فعالیت هستند.

آزمایشگاه های دولتی براساس دستورالعمل های موجود از گروه های هدف تعیین شده به صورت رایگان نمونه گیری و آزمایش تشخیص کرونا را انجام می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به پرسش های پر تکرار درباره آزمایش تشخیص کووید

پاسخ به پرسش های پر تکرار درباره آزمایش تشخیص کووید