مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 22:002020-12-12سياسي

حمایت از آذربایجان به معنای حمایت از گرایشات نو عثمانی اردوغان نیست


امام جمعه زنجان با بیان اینکه تمامیت ارضی هر مملکتی خط قرمز آن کشور است، گفت: اینکه ما از آزاد سازی مناطق شیعه نشین قره باغ و آذربایجان حمایت کردیم به این معنا نیست که از گرایشات نو عثمانی رییس جمهور متوهم ترکیه نیز حمایت کرده ایم.

- آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از زنجان ضمن درود به روح شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید راه علم و دانش محسن فخری زاده اظهار کرد: جنگ بین ارمنستان و آذربایجان به 28 سال گذشته بر می گردد که در آن ارمنستان در اقدامی غیر عقلانی و غیر قابل قبول جامعه جهانی بخش بزرگی از قره باغ را تصرف کرد.

امام جمعه زنجان افزود: سازمان ملل نیز چهار بیانیه در این خصوص صادر کرد و در آن زمان ایران نیز کار های مصالحت آمیزی انجام داد.

وی در رابطه با اقدامات دولت آذربایجان برای باز پس گیری قره باغ از دولت ارمنستان گفت: در آن زمان آذربایجان اقدام جدی و محکمی برای باز پس گیری قره باغ از ارمنستان انجام نداد.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانیه صادر شده از سوی نمایندگان ولایت فقیه در استان های شمال غرب در مورد جنگ قره باغ تصریح کرد: آنچه که ما را به صدور بیانیه وادار کرد، در گام نخست محکومیت اشغال سرزمین های کشور آذربایجان در سطح بین الملل و در گام دوم حمایت از مردم شیعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از آذربایجان به معنای حمایت از گرایشات نو عثمانی اردوغان نیست

حمایت از آذربایجان به معنای حمایت از گرایشات نو عثمانی اردوغان نیست