مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 21:552020-12-12ورزشي

لطفا نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید / اختلافی نداریم


رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با تاکید بر نبود هیچ گونه اختلافی در تیم و باشگاه، گفت: لطفا تیم نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با تاکید بر نبود هیچ گونه اختلافی در تیم و باشگاه، گفت: لطفا تیم نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید.

عطاالله بهادری در گفت و گو با ایسنا، درخصوص صحبت مجتبی حسینی مبنی بر اختلاف در راس تیم، اظهار کرد: اصلا اختلافی در تیم و باشگاه وجود ندارد و همه همدل هستیم و هواداران نگران نباشند.

ضمن این که اگر مشکلی هم باشد از طریق باشگاه اعلام می شود.

نفت تنها مقابل مس رفسنجان باخت که این هم در فوتبال طبیعی است؛ یک روز موفق می شوی و یک روز هم هر چه می زنی به در بسته می خورد.

این ها واقعیت های فوتبال است و جای نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: ما همان طور که با برد مقابل سپاهان غره نشدیم، با شکست مقابل مس رفسنجان نیز ناامید نمی شویم زیرا جدول فعلی بالا و پایین زیادی دارد و جای نگرانی نیست.

البته تیم های نفتی از نظر ساختاری با مشکل مواجه اند و ممکن است در جریان رقابت ها دچار حوادثی شوند که این ها نیز با صبوری رفع خواهند شد.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال انتظار دارم که تیم و هواداران با این شکست ناامید نشوند و مسئولان نیز کمی دخالت ها را کمتر و تیم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید / اختلافی نداریم

لطفا نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید / اختلافی نداریم