مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 20:552020-12-12اقتصادي

پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی اسدآباد/ تخصیص اعتبار 250 میلیارد ریالی


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباداز پرداخت به روز مطالبات در مراکز درمانی اسدآباد خبر داد و گفت: برای انجام اقدامات 250 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

- اسلامعلی مولوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از عملکرد حوزه مالی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طی مهر تا آذرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه دانشکده در همه معاونت ها پیشرفت قابل توجهی داشته که قدردان زحمات همکاران هستیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار  پرداخت کارانه پزشکان متخصص از آذرماه سال گذشته تا شهریورماه امسال افزود: اعتباری هم برای مطالبات پزشکان عمومی از اسفند سال گذشته تا شهریور ماه امسال تخصیص داده شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه اعتباری برای مطالبات پرسنل از فروردین تا مهر ماه امسال تخصیص یافت عنوان کرد: پاداش بازنشستگان که در سال 98 به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند، تسویه حساب شد.

وی از پرداخت 50 درصد پاداش بازنشستگان امسال دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و افزود: اعتباری برای اعطای مبلغ مانده مرخصی بازنشستگان تا پایان تیرماه امسال تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی اسدآباد/ تخصیص اعتبار 250 میلیارد ریالی

پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی اسدآباد/ تخصیص اعتبار 250 میلیارد ریالی