مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-12سياسي

تشرف 35 اسپانیایی زبان به دین اسلام


مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی از تشرف 35 اسپانیایی زبان طی ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سید محمدجواد هاشمی نژاد گفت: از یک سال و نیم گذشته که بخش زبان اسپانیایی در مدیریت امور زائران غیرایرانی راه اندازی شده است، 35 نفر از مخاطبان اسپانیایی زبان از کشورهای آمریکای شمالی و مرکزی طی ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام تشرف یافته اند.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: از این تعداد 28 نفر از کشورهای کلمبیا، ونزوئلا، اسپانیا، مکزیک، پاراگوئه، شیلی، نیکاراگوئه و لبنان هستند که از ابتدای سال جاری مسلمان شده اند که 65 درصد آن ها را بانوان تشکیل می دهند.

وی اظهار کرد: متقاضیان تشرف به اسلام بعد از آشنایی اولیه با اسلام از طریق صفحات فضای مجازی با محتواهای دینی همچون تطبیق مباحث اعتقادی اسلام و مسیحیت، بیان زیبایی های دین اسلام و سیره رسول اکرم(ص)، ترجمه آیات قرآن تمایل خود را به پذیرش دین اسلام ابراز می کنند.

هاشمی نژاد بیان کرد: تشرف به اسلام با پذیرش قلبی متقاضیان از طریق بیان شهادتین طی ارتباط تصویری با فضای حرم مطهر رضوی انجام و ادامه ارتباط با این تازه مسلمانان با ارسال قرآن کریم و کتاب هایی با موضوع دین اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف 35 اسپانیایی زبان به دین اسلام

تشرف 35 اسپانیایی زبان به دین اسلام