مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 19:002020-12-12حوادث

کشف 116 کیلوگرم مواد مخدر/ باند خانوادگی مواد مخدر متلاشی شد


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 116 کیلو گرم انواع مواد مخدر در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مشترک این فرماندهی و پلیس استان های گیلان، - ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت های پلیس در فعالیت است و از آغاز سال تاکنون عملیات های بسیاری در این حوزه انجام شده است.

وی تصریح کرد: اخیرا نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پی کار اطلاعاتی پیچیده  موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های گیلان، آذربایجان غربی و کردستان از فعالیت سه باند مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی با یک دستگاه سواری سمند را داشت شناسایی، دستگیر و از خودرو این متهم 80 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت  ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

خانی پور تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس مواد مخدر استان زنجان موفق شدند طی 24 ساعت گذشته با همکاری پلیس مواد مخدر استان گیلان یک باند چهار نفره خانوادگی مواد مخدر را با یک دستگاه سواری 405 شناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 116 کیلوگرم مواد مخدر/ باند خانوادگی مواد مخدر متلاشی شد

کشف 116 کیلوگرم مواد مخدر/ باند خانوادگی مواد مخدر متلاشی شد