مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-12اجتماعي

جریمه 5 هزار و 785 خودرو طی ایام ممنوعیت تردد شبانه در اسلامشهر


فرماندار اسلامشهر از جریمه 5 هزار و 785 خودرو به علت عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح در سطح شهر اسلامشهر در یک هفته گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های وضعیت نارنجی در هفته جاری نیز در شهرستان اعمال خواهد شد اظهار داشت: بر اساس اعلام پلیس راهور از زمان اجرای طرح منع تردد شبانه شاهد کاهش 30 تا 35 درصدی تردد در سطح شهر اسلامشهر هستیم.

مرسلپور از جریمه 5 هزار و 785 خودرو به علت عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح در سطح شهر اسلامشهر در یک هفته گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی اعمال منع تردد شبانه خودرویی جلوگیری از میهمانی ها و دور هم نشینی خانواده هاست، افزود: برای حفظ سلامتی بزرگترها و والدین، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کمک به کادر درمان باید تا بهبود وضعیت از میهمانی های خانوادگی پرهیز کنیم.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به در پیش بودن شب یلدا گفت: محدودیت های ویژه ای برای شب یلدا وضع خواهد شد تا از اوج گیری مجدد بیماری کووید -19 که در حال حاضر روند نزولی پیدا کرده جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 5 هزار و 785 خودرو طی ایام ممنوعیت تردد شبانه در اسلامشهر

جریمه 5 هزار و 785 خودرو طی ایام ممنوعیت تردد شبانه در اسلامشهر