مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-12اقتصادي

اجرای بیش از 1100 پروژه تحقیقاتی کاربردی در فولاد مبارکه


مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه از اجرای بیش از 110 پروژه تحقیقاتی کاربردی در این شرکت خبر داد و گفت: راه اندازی پورتال تحقیق و توسعه جهت تسهیل ارتباطات بیرونی و دریافت ایده های داخل و خارج از سازمان و همچنین کنترل مناسب تر پروژه های تحقیقاتی در دست انجام .

- ایسنا/اصفهان مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه از اجرای بیش از 110 پروژه تحقیقاتی کاربردی در این شرکت خبر داد و گفت: راه اندازی پورتال تحقیق و توسعه جهت تسهیل ارتباطات بیرونی و دریافت ایده های داخل و خارج از سازمان و همچنین کنترل مناسب تر پروژه های تحقیقاتی در دست انجام و راه اندازی کتابخانه دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه ازجمله اقداماتی است که در جهت بهبود فرایندهای تحقیق و توسعه در دستور کار قرار گرفته است.

شهرام عباسی با اشاره به هفته پژوهش، اظهار کرد: هر سال به مناسبــت هفــته پژوهــــش، تمام دستگاه های اجرایی کشور ازجمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو در جشنواره و نمایشگاه ملی هفته پژوهش شرکت می کنند و شرکت فولادمبارکه نیز به طور مشخص با برپایی غرفه در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای پژوهشی خود می پردازد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای حاصل از حضور در این جشنواره نیز بیشتر در زمینه ایجاد ارتباط و شبکه سازی در زمینه های پژوهشی و فناوری و کسب تجربه از دیگر شرکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 1100 پروژه تحقیقاتی کاربردی در فولاد مبارکه

اجرای بیش از 1100 پروژه تحقیقاتی کاربردی در فولاد مبارکه