مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-12ورزشي

پورموسوی: قول می دهم فقط 2 ساعت خوشحالی کنیم/ گل های ما تمرین شده بود


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قول می دهم فقط دو ساعت برای این پیروزی خوشحالی کنیم و به سرعت روی دیدار آینده مقابل نماینده اراک تمرکز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان که منجر به پیروزی و صدرنشینی نفت آبادان شد، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که در بازی سختی که نیمه نخست آن بازنده بودیم، موفق شدیم پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: در تمرینات روزهای اخیر روی نقاط ضعف و قوت گل گهر کار کرده بودیم و دقیقا گل هایی که به ثمر رسید، حاصل تمرینات ما بر روی چنین صحنه هایی بود و توانستیم از نقاط ضعف تیم حریف استفاده لازم را از تیم گل گهر ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صمن تبریک و دست مریزاد به بازیکنان خود، تصریح کرد: باریکنان من هر چه داشتند به میدان آوردند و باعث شدند تا ما سربلند از میدان خارج شویم.

پورموسوی یادآور شد: بازیکنان با تجربه صنعت نفت نقش مهمی در چنین مواقعی ایفا می کنند و دلیل موفقیت جوانان تیم، حمایت روحی و روانی باتجربه ها از ایشان است؛ اما استفاده از بازیکنان قطعا بستگی آمادگی آنها در تمرینات دارد که حجم بالای استفاده از آنان مقابل تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس، نشان دهنده آمادگی آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: قول می دهم فقط 2 ساعت خوشحالی کنیم/ گل های ما تمرین شده بود

پورموسوی: قول می دهم فقط 2 ساعت خوشحالی کنیم/ گل های ما تمرین شده بود