مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-12سياسي

ناتوانی در گفت و گو و تعامل از مشکلات کلیدی جوامع است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: ناتوانی در گفت وگو و تعامل در چارچوب های منظم و حساب شده یکی از مشکلات کلیدی جوامع است.

به تعبیری ما نیاز به این داریم که شهروندان مان در ساحت های مختلف و در قامت های مختلفی که به ایفای نقش می پردازند، - توان گفت وگو و تعامل با یکدیگر را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در افتتاحیه هفته ی پژوهش پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی که روز 22 آذرماه 1399 ا با تبریک هفته ی پژوهش گفت: هفته ی پژوهش را فرصتی می دانیم تا آن چه را که در عرصه و حوزه ی پژوهش با آن مواجه هستیم به صورت نقادانه مورد واکاوی قرار دهند تا دیگران بتوانند از این نشست ها و برنامه ها استفاده ی لازم داشته باشند.

برای بنده باعث افتخار است که به عنوان یکی از دانشجویان حوزه ی علوم انسانی و اجتماعی که در خدمت عزیزان بزرگوار باشم و سعی، تلاش و اهتمامی که پژوهشگاه در خصوص ارتقاء علوم انسانی دارد واقعاً بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: آن چه که به نظرم اهمیت دارد، این است که در درجه ی اول باید به این نکته توجه داشته باشیم که هفته ی پژوهش بنا بر مأموریت ها و کارویژه هایی در تقویم نظام آموزش عالی کشور جایگاه خودش را پیدا کرده که فرصت بسیار مغتنمی است و در درجه ی اول باید از کسانی که پدیدآورنده و کمک کننده ی این فرصت بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتوانی در گفت و گو و تعامل از مشکلات کلیدی جوامع است

ناتوانی در گفت و گو و تعامل از مشکلات کلیدی جوامع است