مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-12سياسي

آرامستان پرند با دفن اولین متوفی آغاز به کار کرد


آرامستان شهر جدید پرند با حضور امام جمعه این شهر، فرمانده سپاه حیدرکرار و اعضای شورای شهر با تدفین یکی از متوفیان ساکن شهر پرند آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه شهر پرند در مراسم تدفین اولین شهروند ساکن پرند در قبرستان جدید این شهر با تسلیت به خانواده متوفی اظهار کرد : اولین شخصی که در این قبرستان دفن شده بانویی سیده از نسل امام هشتم هستند و امیدواریم به برکت روح این مادر که از ذریه حضرت زهرا(س) هستند و نیز الطاف امام هشتم، زمینه ای فراهم شود تا مردم شهر پرند به راحتی بتوانند اموات خود را در این آرامستان به خاک بسپارند و لازم نباشد که راه طولانی بهشت زهرا (س) یا شهرهای اطراف را طی کنند.

سرهنگ سهیل ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار پرند نیز در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت دفن اولین متوفی شهر در این آرامستان گفت: امیدواریم با مهیا شدن دیگر شرایط آرامستان، مقبره الشهدایی برای دفن چند شهید گمنام نیز جانمایی و آماده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قبلاً انتقادهایی در خصوص جانمایی این قبرستان به شرکت عمران پرند از سوی شهروندان این شهر عنوان شده بود که اکنون با توجه به آغاز به کار رسمی این آرامستان باید آن حاشیه ها را پایان یافته قلمداد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان پرند با دفن اولین متوفی آغاز به کار کرد

آرامستان پرند با دفن اولین متوفی آغاز به کار کرد