مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-12اقتصادي

اتفاقات خوبی در بخش مسکن می افتد


یک کارشناس حوزه کار با پیش بینی دورنمای بازار مسکن، بهترین راه خانه دار شدن کارگران را در فعال شدن تعاونی های مسکن و واگذاری امور به آنها دانست و گفت: - یک کارشناس حوزه کار با پیش بینی دورنمای بازار مسکن، بهترین راه خانه دار شدن کارگران را در فعال شدن تعاونی های مسکن و واگذاری امور به آنها دانست و گفت: مسکن ملی هر چه زودتر ساخته و تکمیل شود قیمت مسکن در بازار زودتر می شکند و افرادی که تاکنون از نعمت خانه دار شدن بی بهره بودند به این آرزو دست خواهند یافت.

علی اکبر لبافی در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم فعال شدن تعاونی های مسکن کارگری و کارمندی تاکید و اظهار کرد: اگر تعاونی های کارگری در بخش مسکن فعال شوند و سیاستگذاری ها در مرکز به سمت رفع مشکلات مسکن برود، کمک بزرگی به خانه دار شدن اقشار و گروههای مختلف جامعه از جمله کارگران خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمین فراوان داریم که اگر در اختیار تعاونی ها گذاشته و زیرساختهای لازم فراهم شود مسکن رونق می گیرد.

بیش از 330 رسته شغلی در حوزه مسکن وجود دارد که با رونق بخش مسکن آنها هم فعال می شوند لذا معتقدم بهترین راه رونق بخش مسکن و خانه دار شدن کارگران بها دادن به تعاونی ها و واگذاری امور به آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات خوبی در بخش مسکن می افتد

اتفاقات خوبی در بخش مسکن می افتد