مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-12اقتصادي

گام بلند بانک صادرات ایران برای توسعه قشم


​تفاهم نامه گسترش همکاری بانک صادرات ایران با سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک و حمیدرضا مؤمنی، مدیرعامل این سازمان در برج سپهر بانک صادرات ایران امضا شد.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی در این منطقه استفاده خواهد کرد و با استفاده از شبکه گسترده شعب خارجی خود، صدور ضمانت نامه ، اعتبارات اسنادی، نقل و انتقال پول، استقرار خودپرداز و پایانه های فروش و ارائه انواع درگاه های بانکداری الکترونیکی تلاش خواهد کرد تا نیازهای مالی و ارزی مشتریان، سازمان ها و فعالان اقتصادی را برطرف کند.

وی با اشاره به افزایش منابع بانک صادرات ایران، تاکید کرد: ترجیح می دهیم تا منابع بانک را به بخش تولید، سرمایه گذاری، اشتغال و توسعه اقتصادی هدایت کنیم.

حجت اله صیدی تصریح کرد: توسعه یک حلقه مفقوده دارد و آن سرمایه گذاری است.

از این رو بانک صادرات ایران آمادگی دارد طرح های سرمایه گذاری داخلی و خارجی مورد تایید سازمان منطقه آزاد قشم را مورد حمایت قرار دهد که در این میان تمرکز ما بر حمایت از تأمین مالی پروژه ها است.

وی با تشریح طرح های بانک صادرات ایران به سه طرح راهبردی طراوت تولید ، طراوت توسعه و طراوت مسکن اشاره کرد و افزود: طرح طراوت تولید به عنوان طرح اعتباری ویژه تولید، تامین مالی بنگاه ها به صورت خرید دین، صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند بانک صادرات ایران برای توسعه قشم

گام بلند بانک صادرات ایران برای توسعه قشم