مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-12پزشكي

تحویل داروی حدود 104 هزار بیمار در داروخانه هلال احمر اصفهان


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 103 هزار و 814 نفر به داروخانه هلال احمر اصفهان مراجعه کرده و دارو تحویل گرفته اند.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 103 هزار و 814 نفر به داروخانه هلال احمر اصفهان مراجعه کرده و دارو تحویل گرفته اند.

امیر جلالیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر اصفهان از ابتدای امسال به طور میانگین روزانه 500 تا 600 مراجعه کننده داشته، اظهار کرد: تاکنون 103 هزار و 814 نفر به داروخانه هلال احمر اصفهان مراجعه کرده و دارو تحویل گرفته اند، البته این تعداد به غیر از افردای است که نتوانسته ایم به دلایلی همچون مشکل نسخه یا کمبود دارو به آنها خدمات رسانی کنیم.

وی با تاکید براینکه نمی توانیم همه داروها را به طور صد در صد در داروخانه هلال احمر پوشش دهیم، گفت: تحریم های ظالمانه مشکلاتی در زمینه تامین داروهای خارجی به وجود آورده که در کامل نبودن سبد دارویی هر داروخانه می تواند نقش زیادی داشته باشد، ولی تلاش کرده ایم با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سبد دارویی داروخانه هلال احمر تا جایی که امکان دارد کامل باشد و بتوانیم پاسخگوی مراجعه کنندگان باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل داروی حدود 104 هزار بیمار در داروخانه هلال احمر اصفهان

تحویل داروی حدود 104 هزار بیمار در داروخانه هلال احمر اصفهان