مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-12سياسي

خراسان شمالی نارنجی پوش شد


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از آخرین وضعیت رنگ بندی ابتلا به بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وضعیت رنگ بندی تمامی شهرهای خراسان شمالی از قرمز به رنگ نارنجی تغییر کرده است که البته .

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از آخرین وضعیت رنگ بندی ابتلا به بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وضعیت رنگ بندی تمامی شهرهای خراسان شمالی از قرمز به رنگ نارنجی تغییر کرده است که البته شهر گرمه در وضعیت زرد قرار دارد.

احمد برادران افزود: با همکاری اقشار مختلف مردم استان برای رعایت محدودیت ها با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا در خراسان شمالی شهر قرمز نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی متناسب با وضعیت رنگ بندی در شهرها افزود: محدودیت منع تردد شبانه در بجنورد همچنان ادامه دارد و بنابر دستور امروز رییس جمهور در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تفویض اختیار به استانداران برای اعمال محدودیت منع تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح در سایر شهرهای مورد نیاز وضعیت را بررسی و اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی نارنجی پوش شد

خراسان شمالی نارنجی پوش شد