مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-12سياسي

برپایی هم اندیشی روسای دفاتر استان ها و مدیران ارشد ایران کیش


گردهمایی هم اندیشی روسای دفاتر استان ها و شرکت های پیمانکار شرکت کارت اعتباری ایران کیش با هدف معرفی برترین دفاتر و پشتیبانان ایران کیش، چالش های موجود در استان های مختلف و .

- .

برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، گردهمایی هم اندیشی رؤسای دفاتر استان ها و شرکت های پیمانکار شرکت کارت اعتباری ایران کیش به منظور معرفی برترین دفاتر و پشتیبانان ایران کیش، آسیب شناسی و چالش های موجود در استان های مختلف و ارائه راهکار برای حل آن، ارائه گزارش های عملکردی دستاوردها و پروژه های جدید کشوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این همایش که با حضور مدیران ارشد ایران کیش همراه بود، پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش ضمن گفتگو با رؤسای دفاتر تمامی استان ها و اشاره به اهداف آتی و استراتژی های این شرکت و راهکارهایی که باید دفاتر استان ها طی کنند گفت: وظیفه ما درستاد این است که موانع مالی تجاری پشتیبانان را رفع نماییم و این کار را با جان و دل انجام می دهیم.

رؤسای دفاتر هر یک گامی که به پیش بردارند ما ده گام در راستای آنها برمی داریم.

وی با یادآوری محصولات جدید این شرکت که درآینده رونمایی می شوند، سیاست های ویژه در این راستا را تبیین کرد و همینطور در گفتگو با هریک از رؤسای دفاتر در مورد پروژه های جدید استانی در جریان آخرین اقدامات انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی هم اندیشی روسای دفاتر استان ها و مدیران ارشد ایران کیش

برپایی هم اندیشی روسای دفاتر استان ها و مدیران ارشد ایران کیش