مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-12دانش

حضور استادان دانشگاه ارومیه بین پژوهشگران برتر جهان


پنج نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در فهرستی که از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام منتشر شده در ردیف یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رحیم حب نقی افزود: چهار نفر از این پژوهشگران از دانشکده فنی و یکی از آنها از دانشکده کشاورزی هستند و معیارهای انتخاب تعداد مقالات برتر چاپ شده و مقالات پراستناد است، یعنی افراد بیشتری به این مقالات مراجعه و از نوشته های آنها در مقالات خود استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اسامی پژوهشگران برتر ارومیه ای اضافه کرد: جواد نوری نیا از گروه مهندسی برق مخابرات، قادر رضازاده از گروه مهندسی مکانیک، صمد جعفرمدار از گروه مهندسی مکانیک، هادی الماسی از گروه علوم و صنایع غذایی و چنگیز قبادی از گروه مهندسی برق مخابرات استادان برتر دانشگاه ارومیه هستند.

رییس دانشگاه ارومیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته تعداد پژوهشگران پراستناد این دانشگاه 2 نفر بودند، اظهار کرد: افزایش 20 میلیون تومان به کمک هزینه پژوهشی هر یک از این پژوهشگران برتر و تجلیل از آنان در کنار پژوهشگران و فناوران برگزیده در جشنواره هفته پژوهش و فناوری از جمله برنامه های دانشگاه برای تقدیر از این پژوهشگران پرتلاش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استادان دانشگاه ارومیه بین پژوهشگران برتر جهان

حضور استادان دانشگاه ارومیه بین پژوهشگران برتر جهان