مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-12پزشكي

تشدید نظارت ها بر آزمایشگاه های مجاز به انجام آزمایش تشخیص کووید-19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر مبنای ابلاغ وزارت بهداشت، کلیه آزمایشگاه های تشخیص پزشکی دولتی و خصوصی برای پذیرش و انجام آزمایش تشخیص مولکولی کووید-19 باید تایید معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی در ارتباط با رعایت استاندارد های تضمین .

- ، بر مبنای ابلاغ وزارت بهداشت، کلیه آزمایشگاه های تشخیص پزشکی دولتی و خصوصی برای پذیرش و انجام آزمایش تشخیص مولکولی کووید-19 باید تایید معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی در ارتباط با رعایت استاندارد های تضمین کیفت و امنیت و ایمنی زیستی را دریافت کرده و صلاحیت فنی آن ها بوسیله آزمایشگاه مرجع کشوری کووید-19 در انستیتو پاستور ایران احراز شود.

آزمایشگاه های مجاز به انجام آزمایش تشخیص مولکولی کووید-19 علاوه بر رعایت ضوابط و استاندارد های ابلاغی، متعهد به اخذ تعرفه قانونی خدمات آزمایشگاهی و ثبت فوری، مستمر و کامل نتایج آزمایش در سامانه های وزارت بهداشت هستند.

این آزمایشگاه ها بطور دوره ای مورد ارزیابی صلاحیت قرار می گیرند و در صورت کسب نتایج نامطلوب تا رفع مشکلات احتمالی فعالیت خود را متوقف میکنند.

گفتنی است، طبق ابلاغ 17 آذرماه دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، تعرفه آزمایش تشخیص مولکولی کووید-19 بر مبنای برآورد هزینه تمام شده خدمت با استفاده از محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها بر آزمایشگاه های مجاز به انجام آزمایش تشخیص کووید-19

تشدید نظارت ها بر آزمایشگاه های مجاز به انجام آزمایش تشخیص کووید-19