مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-12سياسي

رنگ بندی ها می تواند به سرعت تغییر کند/ پرهیز از دورهمی ها در یلدای پیش رو


استاندار سمنان از کاهش محسوس مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در این استان خبر داد و با اشاره به رنگ بندی های کرونایی جدید در این استان هشدار داد: - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از کاهش محسوس مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در این استان خبر داد و با اشاره به رنگ بندی های کرونایی جدید در این استان هشدار داد: در صورت عدم رعایت پروتکل ها این رنگ بندی ها می تواند به سرعت تغییر کند.

علیرضا آشناگر 22 آذرماه در حاشیه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اظهار کرد: علی رغم کاهش محسوس موارد ابتلا و تغییر وضعیت رنگ بندی ها در شهرستان های هشت گانه استان، چنانچه از حساسیت به رعایت پروتکل ها کاسته شود ممکن است که این رنگ بندی ها به سرعت تغییر کند لذا از عموم مردم ، اصناف و همه اقشار مردم انتظار داریم که همچنان در رعایت پروتکل ها و اجتناب از دورهمی ها جدی باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و احتمال شکل گیری اجتماعات خانوادگی از شهروندان استان خواست از دورهمی های پرتراکم و اجتماعات خانوادگی به شدت پرهیز کنند چرا که عدم توجه به فاصله اجتماعی و از سرگیری دورهمی ها می تواند به گسترش این بیماری عالمگیر بیانجامد.

استاندار سمنان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا افزود: در این جلسه خوشبختانه از مجموعه اقدامات مسئولان استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی ها می تواند به سرعت تغییر کند/ پرهیز از دورهمی ها در یلدای پیش رو

رنگ بندی ها می تواند به سرعت تغییر کند/ پرهیز از دورهمی ها در یلدای پیش رو