مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-12پزشكي

روند کاهشی کرونا در استان سمنان


روند کاهشی میزان ابتلا و مرگ ومیر ناشی از کرونا در استان سمنان اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، از روند با ثبات شیوع کرونا در استان سمنان خبر داد و عنوان کرد: به مدد تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری اقشار مختلف مردم، خوشبختانه شاهد روند نزولی میزان ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های استان هستیم که امیدواریم باز هم شاهد تبدیل وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان و کم رنگ شدن شرایط خطر در طی روزها و هفته های آینده باشیم.

آشناگر با قدرشناسی از مشارکت مردم و به ویژه اصناف و بازاریان به واسطه همکاری با ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه در حال حاضر سه شهرستان میامی، سرخه و آرادان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان های استان نیز در وضعیت نارنجی هستند.

استاندار سمنان گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا از روند نزولی ابتلا و کاهش میزان مرگ ومیر ناشی از کرونا در استان سمنان اظهار رضایت شد و بر ضرورت همکاری بیشتر مردم با ستاد ملی و همچنین پرهیز از تجمعات و به ویژه دورهمی های خانوادگی تأکید شد.

آشناگر با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و خطر تجمعات و دورهمی های خانوادگی گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، بیشترین میزان ابتلا به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی کرونا در استان سمنان

روند کاهشی کرونا در استان سمنان