مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-12سياسي

برپایی نخستین همایش علمی «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی»


نخستین همایش علمی«رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» از طرف دانشگاه صداوسیما در سالن همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

- نخستین همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی از طرف دانشگاه صداوسیما در سالن همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراسم، نخستین همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 آذرماه 1399 به میزبانی دانشگاه صداوسیما در سالن همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

علی طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما و دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو مصوبه هیأت رییسه دانشگاه صداوسیما در سال 1398 و در راستای انجام وظائف ذاتی این دانشگاه در زمینه تأمین نیازهای علمی و پژوهشی سازمان صداوسیما و با توجه به اهمیت، پیچیدگی و ابعاد مختلف تبلیغات بازرگانی در رسانه و با هدف حمایت از گسترش پژوهش در حوزه های نظری، فرهنگی، اجتماعی، سیاستگذاری و مدیریت تبلیغات بازرگانی، همایش مذکور با 72 مقاله جدید علمی و پژوهشی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما بیان کرد: در 25 سال گذشته که پخش تبلیغات بازرگانی از رسانه ملی آغاز شده این نخستین همایش علمی درباره این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نخستین همایش علمی «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی»

برپایی نخستین همایش علمی «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی»