مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-12اجتماعي

ارسال 300 اثر به جشنواره استانی حافظ خوانی بر بستر سامانه «شاد»


رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس از انتخاب 300 اثر در جشنواره استانی حافظ خوانی، در برنامه شاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سعید خادمی با اشاره به اینکه اولین جشنواره حافظ خوانی در رشته های روان خوانی، آواز (ویژه پسران)، خوشنویسی و نقاشی ویژه دانش آموزان برگزار شد، گفت: در این جشنواره 36 هزار و 280 اثر بر بستر شبکه شاد دریافت شد که از این میان 300 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس، افزود: جشنواره حافظ خوانی بخشی از اجرای طرح شهر فرزانگان است که معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس (اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی) با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می کند.

خادمی با تاکید بر نقش مؤثر این جشنواره در جهت آشنایی و گسترش فرهنگ ایران اسلامی در بین نوجوانان و جوانان این مرز و بوم گفت: یکی از وظایف این اداره ایجاد شناخت در دانش آموزان با هویت، فرهنگ و ادب ایرانی و آشنا کردن دانش آموزان با آثار ادبی کهن مانند شاهنامه فردوسی، غزلیات حافظ است که جشنواره حافظ خوانی در این زمینه نقش بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 300 اثر به جشنواره استانی حافظ خوانی بر بستر سامانه «شاد»

ارسال 300 اثر به جشنواره استانی حافظ خوانی بر بستر سامانه «شاد»