مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-12سياسي

راه اندازی 3 کارخانه کاشی در شهرستان انار در آینده ای نزدیک


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری احداث سه کارخانه کاشی در شهرستان انار در دستور کار است که با راه اندازی آن طی دو، - ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری احداث سه کارخانه کاشی در شهرستان انار در دستور کار است که با راه اندازی آن طی دو، سه سال آینده حدود 600، 700 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

حجت الاسلام دکتر حسین جلالی با اشاره به بازدید از کارخانه کاشی پرشین یزد اظهار کرد: پیشنهاد راه اندازی کارخانه کاشی در شهرستان انار را به سرمایه گذار این طرح دادیم و مورد استقبال سرمایه گذاران این مجموعه که افرادی متخصص و مدیر هستند، قرار گرفت.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولیدات مجموعه پرشین، بازار داخلی و بین المللی خیلی خوبی دارد و با راه اندازی آن در شهرستان انار می توانیم شاهد رونق این شهرستان هم باشیم، ضمن اینکه 200 نفر اشتغالزایی در این کارخانه هم می تواند تا حدودی بار بیکاری شهرستان را کم کند.

وی با اشاره به نشستی در خصوص راهکارهای تسهیلگری این سرمایه گذاری در شهرک صنعتی انار گفت: در حال پیگیری هستیم که چه از طریق شهرک صنعتی و یا خارج از شهرک صنعتی برای سرمایه گذار تسهیلگری شود تا بعد از اخذ مجوز ظرف 20 ماه آینده یک کارخانه کاشی در انار توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 کارخانه کاشی در شهرستان انار در آینده ای نزدیک

راه اندازی 3 کارخانه کاشی در شهرستان انار در آینده ای نزدیک