مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-12فرهنگي

مستند«آواز جغد کوچک» جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کرد


مستند ساز ایلامی موفق به کسب تندیس بهترین فیلم از نگاه تماشگران شبکه ی مستند سیما و تندیس بهترین صدابرداری و صداگذاری در دوازدهمین جشنواره ی سینما حقیقت شد.

- خبرگزاری فارس- ایلام؛ کبری هواسی: مستند آواز جغد کوچک به کارگردانی مهدی نور محمدی در صدا و سیمای مرکز ایلام به سفارش سیمای استان‎ها تهیه شده و تولید آن بیش از 5 سال طول کشیده است؛ مستند آواز جغد کوچک درباره 2 جغد کوچک است که زندگی تازه ای را در جنگل شکل داده اند که با ورود آدمی به داخل جنگل، زندگی جغدها و سایر حیات وحش دستخوش تغییر می شود.

  این مستند در واقع یک مستند بلند زیست محیطی است که 60 دقیقه بدون کلام داستان زندگی جغدها و حیات وحش ایلام را روایت می کند؛ در این مستند دیدنی مثل مستند در پناه بلوط از گفتار استفاده نشده و با زبان تصویر مستند را روایت کرده است.

رمز موفقیت آواز جغد کوچک و کسب تندیس بهترین فیلم از نگاه تماشاگران پرداخت به موضوع زیست محیطی ایلام بوده است که در جشنواره های مختلف تندیس های ارزشمندی را کسب کرده است.

  کسب جایزه مردمی برایم بسیار ارزشمند است مهدی نورمحمدی مستند ساز و کارگران ایلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در میان موفقیت ها جایزه مردمی جشنوارها، دلگرمی بیشتری به ما می دهد چرا که مورد ارزیابی جامعه ی هدف و مخاطبان اصلی فیلم قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند«آواز جغد کوچک» جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کرد

مستند«آواز جغد کوچک» جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کرد