مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-12اقتصادي

سد دالکی 30 درصد پیشرفت دارد/ ساخت 13 آب شیرین کن در استان بوشهر


استاندار بوشهر با اشاره به احداث 13 سایت آب شیرین کن به ظرفیت 120 هزار مترمکعب در استان گفت: در حال حاضر سد دالکی در شهرستان دشتستان 30 درصد پیشرفت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تأمین آب مورد نیاز استان بوشهر اقدامات خوبی در حوزه ساخت آب شیرین کن و همچنین ساخت سدهای بزرگ و کوچک انجام شده است.

وی با اشاره به آب گیری سدهای ارغون کلمه، خاییز تنگستان و اخند عسلویه در سال جاری خاطرنشان کرد: سد دشت پلنگ با استفاده فاینانس خارجی تأمین اعتبار می شود و عملیات آن آغاز شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به پیشرفت 40 درصدی ساخت سد باغان خاطرنشان کرد: سد دالکی دارای پیشرفت 30 درصدی است و روند اجرای آن مطلوب است.

وی از اجرای 13 طرح آب شیرین کن در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تکمیل این طرح ها باعث می شود تا روزانه 120 هزار مترمکعب آب در استان بوشهر تأمین و وارد شبکه توزیع شود.

گراوند از تولید روزانه 22 هزار و 500 مترمکعب آب در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: یک طرح آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی برای بوشهر اجرایی شده و یک سایت 17 هزار مترمکعبی برای برازجان نیز به زودی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد دالکی 30 درصد پیشرفت دارد/ ساخت 13 آب شیرین کن در استان بوشهر

سد دالکی 30 درصد پیشرفت دارد/ ساخت 13 آب شیرین کن در استان بوشهر