مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-12اقتصادي

160 کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بازگشایی مسیرهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان به منظور ارائه خدمات بهتر به روستاییان منطقه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

-   ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با بیان اینکه راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفاء می کند، اظهار داشت: مجموعا 160 کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور به شمار می روند که تردد را برای روستاییان گرامی این بخش با مشکل جدی رو به رو کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل در نظر دارد با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود محورهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان را بازگشایی کند تا مشکل تردد بخش عظیمی از روستاییان منطقه به مرکز بخش هموار گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت راه های روستایی می تواند به آبادانی این مناطق که از کانون های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه به شمار می روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار نیز هموار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور است

160 کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور است