مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-12اقتصادي

ممیزی املاک شهر اسدیه پس از 24سال


طرح ممیزی املاک در اسدیه با مساحت 260 هکتار پس از 24 سال از زمان تاسیس شهرداری در این شهر انجام شد.

- افشین عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک در اسدیه پس از 24 سال از زمان تأسیس شهرداری، اظهار کرد: برای اجرای طرح ممیزی املاک شهر اسدیه در مساحت 260 هکتار یک میلیارد ریال هزینه شد.

شهردار اسدیه بیان داشت: این طرح از زمان تأسیس شهرداری اسدیه انجام نشده بود و نبود اطلاعات مشخص از املاک شهر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می شد.

عابدینی افزود: با اجرای این طرح از این پس، عوارض شهری منازل مسکونی و تجاری به شکلی قانونمند بر اساس ممیزی انجام شده دریافت خواهد شد ولی تا پیش از اجرای طرح ممیزی اراضی شهری، عوارض اراضی مسکونی و تجاری به صورت دستی و بر اساس میانگین سالانه محاسبه می شد.

وی مهمترین اهداف این طرح را ارائه گزارش شفاف مالی و مدیریتی به مردم و هدفمند کردن اجرای پروژه های شهری با توجه به منابع درآمدی قانونمند و پایدار عنوان کرد و ادامه داد: با ممیزی می توان امکان دسترسی به اطلاعات تمامی واحدهای مسکونی و غیرمسکونی شهر چون آموزشی، مسکونی، تجاری و.

را فراهم کرد.

عابدینی گفت: امکان شناسایی دقیق کاربری های موجود، برنامه ریزی برای استفاده مفید از کاربری ها و افزایش کاربری های مورد نیاز شهر ازجمله فضای سبز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممیزی املاک شهر اسدیه پس از 24سال

ممیزی املاک شهر اسدیه پس از 24سال