مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 01:502020-12-11ورزشي

نتایج خوب اصفهانی ها در لیگ هندبال/ بانوان بسکتبال نامی نو به پیروزی رسیدند


پیروزی ذوب آهن و سپاهان در لیگ هندبال آقایان، یک برد و شکست برای بسکتبال بانوان نامی نو و بخشش محرومیت خواهران منصوریان از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان در روز گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روز های پایانی هفته گذشته لیگ های برتر هندبال اقایان، فوتبال بانوان و بسکتبال بانوان برگزار شد و نمایندگان اصفهان مقابل حریفان خود قرار گرفتند.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ سومین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان گرامیداشت سردار شهید پورجعفری در سالن پوریای ولی شیراز پیگیری شد.

در این مسابقه که  در چارچوب رقابت تیم های گروه اول برگزار شد، دو تیم ذوب آهن اصفهان مقابل نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند؛ این مسابقه در پایان با برتری 37 بر 22 تیم تیم ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

سبزپوشان ذوب آهن در بازی قبلی خود مقابل تیم پاس ناجا قم و در یک بازی نزدیک به تساوی 26 بر 26 رسیدند.

✅ در دومین بازی از دومین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال در بازی که در در چارچوب رقابت  گروه دوم این مسابقات صورت گرفت  دو تیم فولاد سپاهان اصفهان  و زغال سنگ طبس به مصاف هم رفتند.

این بازی که در نیمه نخست با نتیجه نزدیک 14 بر 13 به سود نماینده اصفهان به صورت پایاپای در جریان بود در پایان با برتری 26 بر 29 تیم فول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج خوب اصفهانی ها در لیگ هندبال/ بانوان بسکتبال نامی نو به پیروزی رسیدند

نتایج خوب اصفهانی ها در لیگ هندبال/ بانوان بسکتبال نامی نو به پیروزی رسیدند