مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 23:202020-12-11فرهنگي

انتقام یک زن از داعش با لباس مردانه/ دلش را ندارید این کتاب را نخوانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش از میانه های دهه 60 که زینب بخشایش، نویسنده رمان گنجشک ها بی صدا می گریند به دنیا آمده است، یک مجموعه داستان به نام چته ها به قلم ابراهیم حسن بیگی به بازار کتاب آمد که شخصیت هایش همین اندازه سنگدل و بی رحم بودند.

- قهرمان رمان گنجشک ها بی صدا می گریند یک زن منفعل و همیشه گریان مقابل ظلم و خونخواری داعش نیست.

نقشه می ریزد، لباس مردانه می پوشد و انتقام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، پیش از میانه های دهه 60 که زینب بخشایش، نویسنده رمان گنجشک ها بی صدا می گریند به دنیا آمده است، یک مجموعه داستان به نام چته ها به قلم ابراهیم حسن بیگی به بازار کتاب آمد که شخصیت هایش همین اندازه سنگدل و بی رحم بودند.

پاسدارهای انقلاب را می انداختند توی چرخ گوشت یا سر سربازان وطن را گرد تا گرد می بریدند و تحفه می فرستادند برای پدر و مادرهایشان.

رزمندگان جنگ های نامنظم با همت و غیرت شهید چمران، مچ کومله های کردستان را خواباندند، اما سه دهه بعد، داعش با یارگیری از سراسر جهان به نام اسلام و حاکمیت شریعت، پهنه وسیعی از کشورهای سوریه و عراق را با خون ریزی، آدمکشی و ایجاد رعب و وحشت به اشغال در آورد تا به اصطلاح، پرچم دولت اسلامی را در سرزمین های اسلامی به اهتزاز در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام یک زن از داعش با لباس مردانه/ دلش را ندارید این کتاب را نخوانید

انتقام یک زن از داعش با لباس مردانه/ دلش را ندارید این کتاب را نخوانید