مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 22:052020-12-11بين الملل

مجله اشپیگل ترامپ را «بازنده سال» معرفی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی دونالد ترامپ رییس جمهور مستقر در کاخ سفید را بازنده سال توصیف کرد.

- مجله آلمانی اشپیگل در گزارشی دونالد ترامپ را شخصیت بازنده سال توصیف کرد که در دوران وی هیچ چیزی شرایط عادی نداشته و ریاست جمهوری وی همان زمانی که آغاز شد بدون هیچ نجابت و وقاری به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی دونالد ترامپ رییس جمهور مستقر در کاخ سفید را بازنده سال توصیف کرد.

این اقدام نشریه آلمانی اشپیگل در همان روزی صورت گرفت که مجله تایم آمریکا جو بایدن و معاونش کاملا هریس را به عنوان شخصیت سال انتخاب کرد.

در گزارش مجله اشپیگل با اشاره به ترامپ به عنوان شخصیت بازنده سال، آمده است که وی فردی است که هیچ دغدغه ای درباره کارهای مشترک نداشته و یک چیز برایش مهم بوده و آن خودش است.

در این گزارش آمده است: هیچ چیزی در دوران ترامپ عادی نبوده و وی از قبول شکست خودداری می کند و به جای آن درباره تقلب گسترده در انتخابات صحبت می کند حال آنکه هیچ دلیلی برای آن ندارد.

ریاست جمهوری ترامپ همان زمانی که آغاز شد بدون هیچ نجابت و وقاری به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله اشپیگل ترامپ را «بازنده سال» معرفی کرد

مجله اشپیگل ترامپ را «بازنده سال» معرفی کرد