مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 20:552020-12-11سياسي

کتاب «نسیم ولایت» توسط حجت الاسلام جعفر رحیمی وارد بازار کتاب شد


کتاب «نسیم ولایت» در پنج فصل به واقعه غدیرخم و اعلان جانشینی و ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) از سوی پیامبر اسلام(ص) اشاره داد و نام این کتاب «نسیم ولایت» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان کتاب نسیم ولایت با کوشش حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر چاپ و منتشر شد.

تهیه کننده در مقدمه این کتاب با اشاره به واقعه غدیرخم و اعلان جانشینی و ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) از سوی پیامبر اسلام(ص) به دستور خداوند متعال، این واقعه را از جمله مهمترین حوادث تاریخ اسلام دانسته که پس از آن اوج عظمت و شکوه دین مقدس اسلام و همین طور اهل بیت پیامبر علیهم السلام آشکار و نمایان شده است به طوریکه خداوند با نزول آیه اکمال، دین و نعمت های خود را بر انسان با وقوع حادثه غدیر و اعلان ولایت علی (ع) و خاندانش کامل یافته اعلام فرموده است.

این واقعه بزرگ و مبارک تاریخ اسلام دارای ابعاد فراوانی است و نظر به اهمیت آن ممکن است سوالات فراوانی برای مسلمانان و کسانی که با این برهه از تاریخ اسلام مواجه می شوند، در زمینه های مختلف پیش آورد که با تالیف این درس نامه، زمینه تدریس آن  و همچنین پاسخگویی به شبهات احتمالی در کارگاه ها و دوره های آموزشی فراهم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نسیم ولایت» توسط حجت الاسلام جعفر رحیمی وارد بازار کتاب شد

کتاب «نسیم ولایت» توسط حجت الاسلام جعفر رحیمی وارد بازار کتاب شد