مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 20:552020-12-11پزشكي

تجارتی که کالایش کرامت انسانی است


بحث کاملا شخصی است، جنسیت و سن و سال هم نمی شناسد در عصری که تنها یک سرچ و کلیک کافی است تا هر آنچه ذهن در لحظه اراده می کند پیش رویش قرار بگیرد به همان میزان نیز دسترسی به فیلم های پورنو به اندازه چشم برهم زدنی زمان نیاز دارد تا ما را با دنیایی از لذت اما خطرناک آشنا کند.

- چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که شب و روز به تماشای فیلم های پورنو می پردازید، آیا می دانستید که ناخواسته به این فیلم ها اعتیاد پیدا کرده اید؟ آیا می دانستید اعتیاد جنسی یکی از بدترین نوع اعتیاد است؟ در مورد بلایی که این فیلم ها بر سر مغز و ذهن آدمی می آورد چه طور؟ یا نه آیا از پیامدهای منفی و اختلالات روحی و روانی که به دنبال دارد، باخبرید؟ اینگونه تصاویر و یا فیلم ها شاید برای بار نخست موجب اجبار یا اعتیاد جنسی فرد نشود و در نگاه اول تنها نمایشی از یک رابطه جنسی لذت بخش باشد، اما از آنجایی که این فیلم ها با هدف تجاری ساخته می شوند کارگردانی های فیلم پورن چنان صحنه هایی خلق می کنند که تا مدت ها ذهن مخاطب را به خود مشغول و تا آنجایی فرد را به دنبال خود می کشاند که او را به اعتیاد جنسی دچار کند.

پورنوگرافی به گفته یک مشاور روانشناختی، به هرگونه تصاویر دیداری، نوشتاری و شنیداری که به صورت اغراق آمیز سبب تحریک تمایلات جنسی در فرد می شود؛ پورنوگرافی گفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارتی که کالایش کرامت انسانی است

تجارتی که کالایش کرامت انسانی است