مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-11ورزشي

برترین های گیلانی هفته چهارم دسته یک فوتبال


هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور با انجام 9 دیدار با حضور سه تیم گیلانی برگزار شد و برخی بازیکنان مثل همیشه عملکرد خوبی در تیم خود داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور هم با انجام 9 دیدار و حضور سه تیم گیلانی برگزار شد و تیم ها با نتایج مختلفی که برای خود رقم زدند جایگاهشان را در پایان این هفته از رقابت ها در جدول رده بندی مشخص کردند.

مثل همیشه در این هفته از رقابت ها شاهد عملکرد خوب و درخشش برخی از این بازیکنان در ترکیب تیم های خود بودیم که به همین بهانه با همکاری کارشناسان فوتبال و اهالی رسانه تیمی منتخب از بهترین نفرات تیم های گیلانی این هفته از رقابت ها تشکیل دادیم.

  محمد فرامرزی محمد فرامرزی دروازه بان فصل گذشته سردار بوکان که این فصل برای حراست از دروازه چوکا تالش انتخاب شده و عملکرد خوبش باعث شد تا دروازه تیم فوتبال چوکا پس از سه هفته و دریافت پنج گل بسته بماند.

سعید دلاور سعید دلاور مدافع وسط شهرداری آستارا که در فصل گذشته یکی از ارکان مهم صعود تیم خوب شهرداری آستارا به لیگ دسته یک بود در این هفته با بازی منطقی خود در خط دفاع مانع از حملات مهاجمان شد و از نگاه کارشناسان یکی از خوب های این هفته تیم های گیلانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های گیلانی هفته چهارم دسته یک فوتبال

برترین های گیلانی هفته چهارم دسته یک فوتبال