مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 15:002020-12-11بين الملل

سناتور جمهوری خواه: باید کمیته ای برای تحقیق از پسر بایدن تشکیل شود


سناتور ایالت آرکانزاس آمریکا خواستار تشکیل کمیته ای ویژه برای تحقیق از پسر نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اتهام فساد و پولشویی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تام کاتن سناتور جمهوری خواه ایالت آرکانزاس روز پنجشنبه گفت که یک کمیته ویژه باید برای تحقیق از هانتر بایدن پسر نامزد حزب دموکرات آمریکا که از سوی رسانه ها پیروز انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور برآورد شده، تشکیل شود.

کاتن که با فاکس نیوز مصاحبه می کرد گفت که به نظر می رسد هانتر بایدن باید درباره ادعاهایی نظیر فساد و پولشویی تحت تحقیقات گسترده ای قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: خانواده بایدن برای پنجاه سال است که از طریق بایدن به تجارت می پردازند.

آیا واقعا ما فکر می کنیم در صورتی که بایدن رییس جمهور شود و بالاترین سمت در زمین را داشته باشد این روند تغییر می کند؟ این اظهارات کاتن یک روز پس از آن مطرح می شود که هانتر بایدن اعلام کرد که دفتر دادستان کل آمریکا در دلاور در حال بررسی امور مالیاتی وی است.

هانتر بایدن در پیامی ویدئویی، با بیان اینکه دفتر دادستانی آمریکا در ایالت دلاور دستور بازرسی اف بی آی از مدارک مالیاتی وی را صادر کرده، گفت: من این موضوع را بسیار جدی می گیرم ولی مطمئنم که بررسی حرفه ای و واقع گرایانه این مسائل اثبات خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه: باید کمیته ای برای تحقیق از پسر بایدن تشکیل شود

سناتور جمهوری خواه: باید کمیته ای برای تحقیق از پسر بایدن تشکیل شود