مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-11سياسي

مطالبه مردم جنوب کرمان تشکیل کمیته حقیقت یاب انتقال آب هلیل رود است


مطالبه مردم در خصوص انتقال آب هلیل رود به شمال استان کرمان از نمایندگان این است که یک گروه حقیقت یاب با محوریت نمایندگان تشکیل دهند و نتیجه را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام رضا سعادت فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: سرانجام تقلید کورکورانه و پیروی از خواص بی بصیرت، عذاب الهی است و اگر جامعه ای به دنبال بزرگان بی بصیرت رفت، سبب عدم تشکیل دولت اسلامی می شود.

امام جمعه جیرفت افزود: یکی از راه های شناخت بزرگان و خواص بی بصیرت، شناخت دوستان آشنایان و همفکران اوست، زیرا گفتار، نوشتار و رفتار یک شخصیت برگرفته از اطرافیان هم هست و اینکه انسان ها، یک ظاهر و یک باطن دارند و انسانی که در درون خود عاشق منفعت طلبی است به منفعت طلبان میدان می دهد.

امام جمعه جیرفت با تسلیت درگذشت آیت الله یزدی خاطرنشان کرد: امروز در جامعه دو خط فکری داریم که یکی می گوید باید کاری کنیم که دشمن عصبانی شود و خط فکری دوم می گوید باید بهانه را از دست دشمن بگیریم.

خشم در مقابل دشمن، مقدس است و امام علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند کسی که دندان خشم را به خاطر خدا تیز کند بر کُشتن سردمداران کفر قدرت پیدا می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم جنوب کرمان تشکیل کمیته حقیقت یاب انتقال آب هلیل رود است

مطالبه مردم جنوب کرمان تشکیل کمیته حقیقت یاب انتقال آب هلیل رود است