مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-11ورزشي

احمدی: توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشور است


سید عبدالحمید احمدی در کنفرانس ملی تازه های علوم ورزش و سلامت گفت: توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشور است.

- سید عبدالحمید احمدی در کنفرانس ملی "تازه های علوم ورزش و سلامت" گفت: توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و دانشگاه ایلام با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان دانشجویان کشور ، علی شایی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، علی اکبری ریئس دانشگاه ایلام مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی تازه های علوم ورزش و سلامت در دانشگاه ایلام بصورت حضوری و برخط برگزار شد.

سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با قدردانی از همکاری همه جانبه علی اکبری رییس دانشگاه ایلام و تقدیر از زحمات دعلی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برای برگزاری این کنفرانس، تأکید کرد:در دولت تدبیر و امید شاهد یک تحرک جامع و مؤثر در توسعه ورزش دانشجویی بوده ایم و زیرساخت های لازم برای اعتلای ورزش قهرمانی و همگانی در این حوزه فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشور است

احمدی: توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشور است