مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-11بين الملل

نام فضانورد ایرانی تبار ناسا در فهرست بازگشت به کره ماه


ناسا فهرستی 18 نفره از فضانوردان واجد شرایط برای انجام مأموریت های اولیه پروژه بازگشت به ماه موسوم به آرتمیس را اعلام کرد که ترکیبی از فضانوردان پیشکسوت و تازه وارد است و نام یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی تبار ناسا نیز در آن دیده می شود.

- ناسا فهرست فضانوردان اعزامی پروژه "آرتمیس" را اعلام کرد نام فضانورد ایرانی تبار ناسا در فهرست بازگشت به کره ماه ناسا فهرستی 18 نفره از فضانوردان واجد شرایط برای انجام مأموریت های اولیه پروژه بازگشت به ماه موسوم به "آرتمیس" را اعلام کرد که ترکیبی از فضانوردان پیشکسوت و تازه وارد است و نام "یاسمین مقبلی" فضانورد ایرانی تبار ناسا نیز در آن دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، آژانس فضایی آمریکا(ناسا) فهرستی از فضانوردان واجد شرایط برای انجام اولین مأموریت های پروژه آرتمیس (Artemis) برای بازگشت به کره ماه را به اعلام کرده است که یک ترکیب از فضانوردان کهنه کار و جدید است.

این 18 نامزد نه تنها در زمینه های مختلفی تخصص دارند، بلکه از افراد نسبتا تازه وارد گرفته تا برخی از باسابقه ترین های ناسا در آن حضور دارند.

این فهرست انتخاب شده است تا تیم آرتمیس را تشکیل دهد و به عنوان بخشی از برنامه آرتمیس به زمینه سازی ماموریت های بعدی فضانوردان در ماه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام فضانورد ایرانی تبار ناسا در فهرست بازگشت به کره ماه

نام فضانورد ایرانی تبار ناسا در فهرست بازگشت به کره ماه