مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-11سياسي

انتقاد امام جمعه چادگان از بی تفاوتی عمران زاینده رود در قبال مشکلات شهر


مشکل اصلی دهکده اساسنامه ای است و اساسنامه دهکده مشکل دارد؛ در اساسنامه دهکده شهرستان چادگان ابدا دیده نشده است و بر اساس اساسنامه مدیران دهکده حق هیچ هزینه ای چه فرهنگی چه محرومیت زدایی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمود بنی جمالی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه چادگان درباره حواشی استعفای شهردار سابق و انتخاب شهردار جدید چادگان اظهار داشت: رکن شهر شهردار است و به جد پیگیر موضوع شهردار هستیم؛ چرا اگر شهر بخواهد با سرپرستی اداره شود هر روزی که بگذرد شهر با ضرر مواجه خواهد شد و ضرر جبران ناپذیر خواهد بود.

امام جمعه چادگان افزود:  برای شهردار باید دنبال یک گزینه خوب، انقلابی، فراجناحی، فراحزبی و دارای رزومه و توانمندی های خوب باشیم که شهر را بشناسد توانایی و انگیزه برای کار داشته باشد؛ همچنین نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد و از تریبون های مختلف وضعیت عملکردش را گزارش کند؛ در اینصورت چه شورای فعلی مجددا سر کار بیایند و چه شورا عوض می شود مطمئن باشد ما او را حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کردک این وضعیت شهری زیبنده شهر گردشگری چادگان نیست, شهرداری عوارضی که در قبال پروانه های ساخت و موارد دیگر از مجتمع های تفریحی و دهکده دریافت می کند جهت اداره شهر کافی است و درآمد قابل قبول و پایداری دارد؛ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه چادگان از بی تفاوتی عمران زاینده رود در قبال مشکلات شهر

انتقاد امام جمعه چادگان از بی تفاوتی عمران زاینده رود در قبال مشکلات شهر