مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-11اقتصادي

مسئله محوری، نقطه قوت نشریات دانشجویی /جامعه از دیددانشجو


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد کفیلی؛ یک سال گذشته، سال سختی برای مردم ایران بود، از گرانی های پس از افزایش قیمت بنزین، زلزله و سیل ها، - جمعه بازار این هفته به معرفی و بررسی 5 نشریه دانشجویی که به تازگی منتشر شده پرداخته است؛ نوع آرمان گرایی و تخصصی شدن نشریات دانشجویی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد کفیلی؛ یک سال گذشته، سال سختی برای مردم ایران بود، از گرانی های پس از افزایش قیمت بنزین، زلزله و سیل ها، شهادت حاج قاسم سلیمانی، شیوع ویرویس کرونا، بی کاری عمده مردم به دلیل محدودیت های کرونایی، آمار بالای فوت شدگان، افزایش قیمت سرسام آور دلار و طلا، ترور پدر هسته ای ایران و اتفاقات دیگری که باعث نا امیدی جامعه به نسبت آینده شده بود.

رسانه ها در این زمان نقش بسیار مهمی دارند، تا با تحلیل ها و گزارش های دقیق خود و شفاف سازی به موقع نسبت به مسائل، روزنه امید را کمی در دل مردم روشن نگه دارند.

نقش حیاتی رسانه در این زمان صرفا به عنوان یک منبع اطلاع رسانی نیست بلکه، نقش اساسی یک رسانه در عصر حاضر مدیریت افکار عمومی و بالا بردن سطح آگاهی افراد و تنظیم و تصحیح رفتارها و روابط موجود بین افراد جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله محوری، نقطه قوت نشریات دانشجویی /جامعه از دیددانشجو

مسئله محوری، نقطه قوت نشریات دانشجویی /جامعه از دیددانشجو