مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-11سياسي

انتقاد امام جمعه عنبرآباد نسبت به طرح انتقال آب هلیل رود به شمال کرمان


امام جمعه عنبرآباد نسبت به طرح انتقال آب هلیل رود به شمال استان کرمان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به جنوب استان و توزیع متوازن اعتبارات شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت الاسلام رضا سالاری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: حوزه و دانشگاه دو بال علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از گفتمان های اصیل انقلاب اسلامی است که در منظومه فکری امامین شریف انقلاب ظرفیت عظیمی محسوب می شود که هر چه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، انقلاب ما قدرتمندتر خواهد شد.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای کشورمان را محکوم می کنیم و در یک بازه زمانی مشخص و نزدیک، سیلی محکم به گوش استکبار خصوصا صهیونیست ها نواخته خواهد شد و ان شاءالله به دست مجاهدان یمنی و انصارالله، آل سعود نیز به سزای اعمال جنایتکارانه خود خواهند رسید.

وی با انتقاد شدید از طرح انتقال آب هلیل رود به شمال استان خاطرنشان کرد: من یکی از اهالی جنوب استان کرمان هستم و افتخار هم می کنم، نظر من نظر مردم است که از این طرح نگرانند؛ بنابراین تقاضا داریم استاندار جدید سری به جنوب استان بزند و در بحث توازن اعتبارات ملی بین شمال و جنوب استان تلاش کنند چون اکثر اوقات ما جنوبی ها کم بهره بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه عنبرآباد نسبت به طرح انتقال آب هلیل رود به شمال کرمان

انتقاد امام جمعه عنبرآباد نسبت به طرح انتقال آب هلیل رود به شمال کرمان