مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-11سياسي

ما در خدمتیم مردم!


مکتب «حاج قاسم» روزبه روز بیشتر در جامعه و بدنه بسیج تقویت می شود؛ بسیجیان این روزها با تمام قوا به میدان آمده اند و یک صدا در صحنه عمل انقلابی می گویند «ما در خدمتیم مردم»! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، بسیج که مظهر ساده زیستی، علم و دانش، اخلاق، ادب و معنویت است، این روزها در طرحی با نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی وارد میدان شده و بار دیگر خودنمایی می کند.

گسترش روحیه خدمت رسانی و توجه به مکتب حاج قاسم سبب شده است تا بسیجیان شهرستان سرخه با طرح ایده ها و پویش های خلاقانه، خدمت به مردم را این روزها ماندگار سازند.

بسیج همواره در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی گام برداشته و با اجرای برنامه های مختلف، سازماندهی اردوهای جهادی و حضور در مناطق محروم نقش مهمی در توسعه و عمران کشور داشته؛ روحیه ای که باعث موفقیت فرهنگ بسیجی برابر جبهه کفر و استکبار شده است.

از پویش نذر خون تا گرامیداشت خانواده های شهدا با توجه به اوج گیری ویروس منحوس کرونا و افزایش تعداد بستری شدگان در بیمارستان ها، بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در راستای خدمت به مردمی که در بستر بیماری هستند، وارد میدان شده اند.

بسیجیان در پایگاه های مقاومت و به همراه کارکنان سپاه شهرستان سرخه در اقدام خداپسندانه نذر خون شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما در خدمتیم مردم!

ما در خدمتیم مردم!