مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-11اجتماعي

لزوم اقدام تمام دستگاه ها برای رفع آلودگی خاک تهران


رییس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه خاک 613 نقطه در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران «آلوده» شناسایی شده است، - رییس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه خاک 613 نقطه در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران آلوده شناسایی شده است، گفت: هنوز آلودگی خاک در هیچ نقطه از شهر تهران به وضعیت اعلام خطر نرسیده با این حال لازم است تمام دستگاه ها در راستای پیشگیری و رفع آلاینده های خاک اقدام کنند.

غلامرضا پدیدار در گفت و گو با ایسنا، ضمن تاکید بر اهمیت خاک در زندگی بشر اظهار کرد: مبحث خاک بستر بسیاری از فعالیت های بشر را تشکیل می دهد.

از این رو حفظ خاک و جلوگیری از آلودگی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران شاخص های فیزیکی و شیمیایی خاک را مورد مطالعه قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه خاک به نوعی خاصیت تصفیه کنندگی و فیلتراسیون دارد، خاطرنشان کرد: آلودگی خاک در شهر تهران هنوز به معضلی بزرگ تبدیل نشده است اما برخی عناصر سنگین از جمله آرسنیک، واریوم، کادنیوم، روی، کبالت عوارض جانبی شدید و تاثیر زیادی بر ابتلا به سرطان دارند و لازم است پایش، اندازه گیری و مطالعه شوند و ما بر اندازه گیری این شاخص ها متمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدام تمام دستگاه ها برای رفع آلودگی خاک تهران

لزوم اقدام تمام دستگاه ها برای رفع آلودگی خاک تهران