مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-11بين الملل

محمد ششم در گفتگو با عباس: به راهکار دو کشوری پایبندیم


پادشاه مراکش پس از اعلام عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، به راه کار تشکیل دو کشور پایبند است.

- پادشاه مراکش پس از اعلام عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، به راه کار تشکیل دو کشور پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دفتر پادشاهی مراکش در بیانیه ای اعلام کرد، محمد ششم، پادشاه مراکش طی تماس تلفنی محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را در جریان محتوای گفتگوی تلفنی خود با دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا قرار داد.

طبق این بیانیه، پادشاه مراکش به عباس گفت، موضع حمایتی وی از مساله فلسطین ثابت است و تغییر نمی کند و با راه کار تشکیل دو کشور موافق است و مذاکرات فلسطین و رژیم صهیونیستی تنها راه دستیابی به راه حل نهایی و دائمی برای این اختلاف دو طرف است.

محمد ششم به لزوم حفظ وضعیت ویژه قدس اشغالی، احترام به آزادی در انجام شعائر دینی توسط پیروان ادیان آسمانی سه گانه، حفاظت از ماهیت اسلامی قدس و حرمت مسجدالاقصی اشاره کرد.

وی مدعی شد: برای مراکش مساله فلسطین در حد مساله صحرای مراکش اهمیت دارد و تلاش مراکش برای تحکیم خود هیچ گاه نه امروز و نه در آینده به ضرر مبارزات ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع خود نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد ششم در گفتگو با عباس: به راهکار دو کشوری پایبندیم

محمد ششم در گفتگو با عباس: به راهکار دو کشوری پایبندیم