مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-11اقتصادي

کاهش هشت درصدی خاموشی ها نسبت به سال گذشته در کرمانشاه


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از کاهش هشت درصدی خاموشی ها نسبت به سال گذشته در کرمانشاه خبر داد.

- امیدعلی مرآتی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مقایسه خاموشی های امسال نسبت به سال گذشته به دلیل انجام مانور تعمیرات سراسری، شاهد کاهش هشت درصدی خاموشی ها هستیم و امیدواریم با اجرایی کردن برنامه های جدید، خاموشی ها به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به بارش های سیلابی سال های گذشته و تأثیرات مخرب آن بر روی شبکه برق، افزود: با توجه به پیش بینی وضع هوا و انتظار بارش برف سنگین در فصل زمستان، لازم است برای هرگونه حادثه برای پست ها و خطوط توزیع برق، سناریوهای از پیش تعیین شده پیش بینی شده و از آنجایی که احتمال سقوط تیرها و تأسیسات و پارگی سیم ها به علت شدت بارش برف و وزش باد وجود دارد، تمهیدات لازم دیده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: مکاتبات لازم با شهرستان ها در خصوص تأسیسات داخل حریم رودخانه ها انجام گرفته که باید با برنامه ریزی و پیگیری مدیران شهرستان ها این مشکلات مرتفع و ساماندهی گردد.

مرآتی بر شناسایی نقاط آسیب پذیر شبکه برق تاکید کرد و گفت: تست و آماده بکاری مولدهای برق، شروع به کار گروه های خط گرم و رزرو کابل های آماده دو سر کابل شو شده در هر امور، از دیگر اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هشت درصدی خاموشی ها نسبت به سال گذشته در کرمانشاه

کاهش هشت درصدی خاموشی ها نسبت به سال گذشته در کرمانشاه