مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 04:002020-12-11سياسي

آیت الله یزدی اهل بصیرت بود


عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت الله یزدی اهل بصیرت بود و او به موقع مباحث را درک می کرد و شجاعت در اقدام داشت.

- حجت الاسلام عبدالمجید مقامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بعد علمی شخصیت آیت الله یزدی اظهار کرد: این عالم بزرگوار دارای آثار مختلف بود به طوری که آثاری از او در علوم مختلف قرآنی، ترجمه، فقه و اصول، عقاید و پیام امام حسین(ع) به جا مانده است.

وی خاطرنشان کرد: او از محضر اساتید و شخصیت هایی مانند مرحوم آیت الله بروجردی و مرحوم امام خمینی(ره) استفاده کرد که سبب علمیت خاص او شده است.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بعد سیاسی مرحوم آیت الله یزدی گفت: این عالم بزرگوار در دوران پیش از انقلاب به عنوان یکی از مبارزان فعال سیاسی در مبارزات حضور داشت و بارها تبعید و زندانی شد و زندان ها و تبعیدها در شهرهای مختلف را به جان خود خرید ولی هرگز حاضر نشد از خط مشی سیاسی امام خمینی(ره) منحرف یا دلسرد شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت برخی وارد مبارزه می شوند ولی با کمترین فشار روحی و روانی از میدان مبارزه بیرون می روند یا دلسرد می شوند و مبارزه را کنار می گذارند و در گوشه عزلت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله یزدی اهل بصیرت بود

آیت الله یزدی اهل بصیرت بود