مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 20:302020-12-10بين الملل

افزایش سرقت مواد غذایی در آمریکا از زمان شیوع کرونا


یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده که از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در این کشور، سرقت از فروشگاه های مواد غذایی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، روزنامه خبر داد.

واشنگتن پست در این خصوص گزارش کرد که بعد از شیوع این بیماری، سرقت از فروشگاه های مواد غذایی آمریکا به طور چشمگیری افزایش یافته است.

این روزنامه آمریکایی نوشته فروشندگان، کارشناسان امنیتی و نیرو های پلیس نیز می گویند که سرقت مواد غذایی مانند نان، ماکارونی و شیر خشک کودک افزایش یافته است.

روزنامه واشنگتن پست تخمین زده که 54 میلیون آمریکایی امسال با معضل گرسنگی روبه رو خواهند شد و با ذکر آماری از وزارت کشاورزی آمریکا نوشت این میزان نسبت به سال گذشته رشد 45 درصدی را نشان خواهد داد.

  روزنامه واشنگتن پست در این گزارش آورده که بیش از 20 میلیون آمریکایی در حال حاضر به نوعی از بسته های حمایتی بیکاری بهره می برند و در صورتی که بسته حمایتی جدیدی در نظر گرفته نشود، 12 میلیون نفر از آنان، بهره ای از این مزایا نخواهند برد.

نمایندگان هر دو حزب کنگره آمریکا چند هفته ای است در حال مذاکره در مورد یک بسته حمایتی 908 میلیارد دلاری هستند که 180 میلیارد دلار آن به مزایای بیکاری اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرقت مواد غذایی در آمریکا از زمان شیوع کرونا

افزایش سرقت مواد غذایی در آمریکا از زمان شیوع کرونا