مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-10سياسي

جاده اشتهارد - ماهدشت اصلاح می شود


محور اشتهارد به ماهدشت یکی از محورهای اصلی استان محسوب می شود، بنابراین این مسیر باید اصلاح، بازسازی و ترمیم شود.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت:محور اشتهارد به ماهدشت یکی از محورهای اصلی استان محسوب می شود، بنابراین این مسیر باید اصلاح، بازسازی و ترمیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک پنجشنبه در دیدار با محمودی مدیرکل راه ها و حمل و نقل جاده ای استان از محور اشتهارد به ماهدشت، بر اصلاح و بازسازی این جاده و اشتهارد به بویین زهرا و بالعکس تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت بالای این محور و ترددهای آن، گفت: محور اشتهارد به ماهدشت یکی از محورهای اصلی استان محسوب می شود که روزانه ترددهای زیادی در آن انجام می گیرد و از این بابت بسیار مهم است که این مسیر اصلاح، بازسازی و ترمیم شود.

فرماندار اشتهارد افزود: محور اشتهارد، مسیر عبور و ترانزیت کالا از 6 استان غربی کشور به مرکز استان و استان تهران و بالعکس است و همچنین مردم اشتهارد و روستاهای اطراف برای انجام برخی امور اداری و کاری روزانه از این محور تردد می کنند.

شیبک ادامه داد: مشکلات این جاده به سال های قبل برمی گردد و متأسفانه در زمان بارش ها بیشتر هم می شود و می طلبد اداره کل راهداری استان تا قبل از ادامه بارش و فرارسیدن فصل زمستان عملیات اصلاح و لکه گیری را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده اشتهارد - ماهدشت اصلاح می شود

جاده اشتهارد - ماهدشت اصلاح می شود